فهرست
leader 1
زمان انتشار : چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
شناسه خبر : 46723
چاپ خبر

خطاب به مدیران مخابرات گیلان،

حاج آقا التماس دعا / بتکون اون همه خلوص نیت رو +فیلم و صدا

اقایان مسئولین گیلانی مردم گیلان از وضعیت اینترنت و از قطعی گاه و بی گاه آن رنج می برند

حاج آقا التماس دعا / بتکون اون همه خلوص نیت رو +فیلم و صدا

به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین از رشت، بی مقدمه بدون هیچ رعایت اصول خبر نویسی عرض می کنیم: آقایان مسئولین گیلانی مردم گیلان از وضعیت اینترنت و از قطعی گاه و بی گاه و نابسمانی های آن رنج می برند.

لطفا فیلم زیر را ببینید

 

در این فیلم می بینید که پرتالی که برای شارژ در نظر گرفته شده است  مشکل دارد، یعنی اگر مشترک مخابرات باشید و ترافیک یا حجم آن تمام شود و نیاز به اینترنت داشته باشد نمی توانید شارژ کنید.

لطفا این فایل صوتی را بشنوید


در این فایل صوتی هم می شنوید که مشترک با شماره ۲۰۲۰ پشتیبان خدمات  آشنای اول تماس می گیرد و  تلفن با اولین  بوق روی پیغامگیر می رود و می گوید به دلیل مشکلات فنی پیش آماده اینترنت شما تا اطلاع  ثانونی دچار اختلال می گردد.

حال سری می زنیم به سایت اصلی مخابرات گیلان اولین چیزی که به چشم شما می آید عزادرای برای امام حسین (ع) است.

Capture132323

نفس این کار بد نیست ولی مدیران محترم مخابرات انگار این شرکت را با سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف اشتباه گرفته اند.

برادرم، عزیزم، نفسم تو از بیت المال ارتزاق می کنی که مشکلات مردم را حل کنی و اینگونه کار فرهنگی که بدون هیچ قضاوتی فکر می کنیم برای رضای خدا باشد وظیفه تو نیست.

فکر حل کردن مشکلات شرکت تابع  خود باش!  والله مردم گیلان نه از نژاد حرمله هستند و نه با یزید فامیلیتی دارند.

خلاصه چاره ای نیست که بگوییم: حاج آقا التماس دعا!


انتهای خبر/

اخبار مرتبط

15 دیدگاه

  1. محمد آبان ۶, ۱۳۹۴ در ۱۰:۳۶ ب.ظ - Reply

    دیدگاه ها رو هم نشون میدی تا ما هم نظر بدیم؟؟؟

  2. گیلانی آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۲:۵۹ ق.ظ - Reply

    ای بابا اینا گوششون به این حرفا بدهکار نیست
    یا حسین مظلوم

  3. دوست آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۳:۲۳ ب.ظ - Reply

    سلام
    شما که حجم داری با سرچ گوگل رفتی از سایت اصلی برو
    بازم خدا پدر مهندس خضردوستو بیامرزه اینترنت اورد تو شهرا و روستاها

  4. ناشناس آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۳:۲۹ ب.ظ - Reply

    خخخ
    چجوری شارزت تموم شد بعد تو گوگل سرچ میکنی

  5. اشنا آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۳:۲۹ ب.ظ - Reply

    خخخ
    چجوری شارزت تموم شد بعد تو گوگل سرچ میکنی

  6. محمدیاسین آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۹:۱۶ ب.ظ - Reply

    سلام
    این که شما دارید به یک مدیر توصیه می کنید که بهتر کار کنه ایرادی نداره، اما من موندم چه پدرکشتگی با بزرگداشت واقعه کربلا دارید؟!
    یعنی احساس می کنید این مقدار از توجه به بزرگداشت محرم، مانع از انجام وظایف یک مسئول میشه؟! اگه این کارارو نکنن مشکلات حل میشه؟!
    اتفاقا اگه به عاشورا درست توجه بشه بیشتر میتونه الهام بخش باشه.

  7. شاهین آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۵ ب.ظ - Reply

    . ظاهرأ بعضی ها با کنسرت موسیقی امثال نجفی ها بیشتر حال میکنند تا با نماز ظهر عاشورا و دعای زیارت عاشورا !!!
    واقعأ جای تاسف است.
    نکنه خصومتی باخضردوست داری یابا….میخوای

  8. نیما آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۹ ب.ظ - Reply

    سلام
    من حدود دوساله مشترک مخابراتم تا حالا همچین مشکلی نداشتم.
    توی یه جامعه در هرکاری مشکلاتی هست ولی نباید فقط مشکلات رو دید و دامن زد .

  9. عاشورایی آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۴ ب.ظ - Reply

    این هم نمونه ای از حرمت شکنی بعضی از خبرگزاریها که یک شبه سر از خاک بر آورده و انتظار دارن با شکستن حرمت های دینی و اعتقادی مردم شریف و شهیدپرور گیلان , جای پایی برای خود باز کنند. برگزاری نماز ظهر عاشورا را نوعی واپسگرایی و تحجر می پندارند! انتظار دارند نماز برای مردم عامی و بیسواد هست و استفاده از تکنولوژی جدید مختص انسانهای مدرن و امروزی!!

  10. رضا آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۶ ب.ظ - Reply

    فکر میکنید با توهین به دیگران کارها رو درست میکنید؟

  11. دوستدارانقلاب آبان ۷, ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۷ ب.ظ - Reply

    این هم نمونه ای دیگر از باج خواهی های غیرقانونی بعضی از سایتها و خبرگزاریها از ادارات و سازمانهای سخت کوش و پرتلاش استان گیلان که مدعی هستند اینگونه ادارات حق برپایی فریضه واجب نماز را ندارند , حق عزاداری برای سیدوسالار شهیدان در روز عاشورا ندارند بلکه صرفا وظیفه خدمت رسانی دارند!! واجب اگر اقامه نشد ایرادی نیست در خدمت اینترنت بودن واجبتر است!!!!

  12. حسن آبان ۸, ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۱ ق.ظ - Reply

    واقعا که معلومه بی دینی عزاداری امام حسین رو رو سایتت مسخره کردی شمر زمانه شمارو تامین میکنه شماها اگه پول بهتون بدن هرکاری میکنید بی دین های پست

  13. منتظر آبان ۸, ۱۳۹۴ در ۱:۳۳ ق.ظ - Reply

    رهبر انقلاب
    به منتقدین همیشه سفارش میکنم مقصود از انتقاد دل خنک کردن نباشد
    ۱۳۹۳
    باتوجه به مطلاب شما چنین چیزی مشهود است

  14. زهرا آبان ۸, ۱۳۹۴ در ۱۰:۳۹ ق.ظ - Reply

    میشود در صورتی که سایت مدیریت مشتریان باز نشد براحتی با ای پی مستقیم و یا آدرس سایت باز میشود برای اطلاع از آدرس میتوانند با سامانه ۲۰۲۰ تماس حاصل بفرمایند لطفا سیاه نمایی نکرده و با اطلاعات کامل مطلب منتشر بفرمایید

  15. گیلاندخت آبان ۸, ۱۳۹۴ در ۱:۲۶ ب.ظ - Reply

    شما حجم نداری بعد رفتی گوگل باز کردی؟؟؟؟؟؟:)))))
    کاش حداقل با چندنفر نشورت میکردی بعد میگفتی

  1. مسئولان تلاش‌های خود را مضاعف کنند به این حد قانع نیستم
  2. اولین محموله جامعه دریایی و بندری استان گیلان به مناطق زلزله زده غرب کشور رسید
  3. فيلمبرداری فیلم سينمايى درخونگاه درقزوین
  4. وقف های قرآنی در مازندران بسیار اندک است
  5. آموزش سوادرسانه ای باید جدی گرفته شود/موزه مذهبی گیلان با مشارکت میراث فرهنگی و گردشگری و کمک اوقاف وامور خیریه استان در آستان مقدس تأسیس خواهد شد
  6. ارسال و جمع آوری کمک های مردمی در شرکت سوله سازی ویسرود برای زلزله زدگان کرمانشاه
  7. جلسات “مهمانی معرفت و اندیشه دینی”
  8. دومین کنگره بزرگ حزب کارگزاران سازندگی گیلان برگزار شد
  9. عیادت نماینده رهبر انقلاب اسلامی از مجروحان زلزله کرمانشاه
  10. محموله کمک رسانی جامعه دریایی گیلان به زلزله زدگان ارسال شد
  11. فعالیت ۷ انجمن مردم نهاد در حوزه سرطان در مازندران
  12. ۸ وقف جدید طی هشت ماهه سال جاری در شهرستان رشت
  13. بهره برداری از ۲۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین هفته بسیج در مازندران
  14. بسیج مظهر مردم سالاری دینی است
  15. پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیون تومان برای تجهیزات بیمارستان امام ساری از محل موقوفات
  16. بررسي گسل هاي شهر رشت توسط کمیسیون عمران شورا/ افزایش تسهیلات تشویقی در بافت فرسوده رشت
  17. بازدید جمعی از بانوان فعال اجتماعی از مراکز نگهداری ایتام و سالمندان
  18. افزایش پوشش درمان بیماران HIV مثبت در مازندران
  19. ارسال نخستین محموله کمک اوقاف مازندران به غرب کشور
  20. آغاز به کار نخستین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات، مواد اولیه صنایع چوب در منطقه آزاد انزلی