فهرست
leader 1
زمان انتشار : دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
شناسه خبر : 84375
چاپ خبر

خطاب به نماینده فومن و شفت؛

ای کاش دادستان محترم نام افراد دستگیر شده را اعلام می نمود/ آقای عاشوری اختلاف شما ۸۱ هزار رای است نه ۸۱ رای

در مورد دستگیری افراد و اتوبوس های مسافری هم شما درست می گویید اما ای کاش دادستان محترم نام افراد دستگیر شده و همچنین متواری روز جمعه را اعلام می نمودند تا متوجه می شدید که چه کسانی و طرفداران چه کاندیداهایی در دست قانون گرفتار شدند

ای کاش دادستان محترم نام افراد دستگیر شده را اعلام می نمود/ آقای عاشوری اختلاف شما ۸۱ هزار رای است نه ۸۱ رای

به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین از فومن، آقای عاشوری بارها و بارها جنابعالی از زبان رهبر انقلاب شنیده اید که کلمه مهندسی انتخابات سخن دشمن است و آیا این جمله شما آب بر آسیاب دشمن انداختن نیست ؟ آقای عاشوری جنابعالی یک انسان باهوش و سیاستمدار هستید و این را بارها خودتان اعلام نموده اید آیا در زمان نمایندگی خودتان چگونه دیگران توانستند شما را دور بزنند و هیئت اجرایی را از خودشان انتخاب نمایند و یاران شما را حذف نمایند ؟ و بنده معتقد هستم همان روز که متوجه شدید نمی توانستید در هیئت اجرایی نقشی داشته باشد باید در این دور به حرفهای دوستان واقعی تان گوش می کردید و در انتخابات شرکت نمی کردید .

آقای نماینده؛ همه کسانی که در روز جمعه ۷ اسفند چه در انتخابات شرکت نمودند و یا به هر دلیلی پای صندوق های رای حاضرنشدند این را اقرار می کنند که رشادت ها و تلاش های ماموران امنیتی اطلاعات سپاه پاسداران ؛ نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان در صیانت از آرای مردم و جلوگیری از بداخلاقی انتخاباتی چقدر موثر بودند . و واقعا از شما بعنوان یکی از همین نیروها بعید است که تلاش این عزیزان را عامل رعب و وحشت بدانید .

در مورد دستگیری افراد و اتوبوس های مسافری هم شما درست می گویید اما ای کاش دادستان محترم نام افراد دستگیر شده و همچنین متواری روز جمعه را اعلام می نمودند تا متوجه می شدید که چه کسانی و طرفداران چه کاندیداهایی در دست قانون گرفتار شدند وماموران امنیتی دنبال چه افرادی بودند ؟ درباره اتوبوس ها هم که کاملا برای همگان مشخص است که از کجا آمده اند و در اعترافاتشان هم عنوان نموده اند که قرار بود به چه کسی رای دهند.

ایکاش دوستداران شما که اخبارهای ضد و نقیض به شما می رساندند حداقل فیلم و عکس این اتوبوس ها را به شما نشان می دادند که چگونه دادستان محترم با شهامت و شجاعت که اکنون در فومن بعنوان یک قهرمان مبارزه با بداخلافی های انتخاباتی مشهور شده آنها را توقیف می کرد و مردم در آن روز وقتی دیدند دادستان شهر اینگونه با شهامت جلوی افراد سودجو می ایستد خودشان بعنوان پلیس تخلفات را به سپاه ، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات گزارش می دادند و چه بسا اگر این اتفاق نمی افتاد شاید سرنوشت این شهر با توجه به مسایل حاشیه زیادی که داشت آبستن حوادثی می شد که آنگاه کسی نبود تا جوابگو باشد.

آقای عاشوری در نامه خود تقاضای بازشماری چندین صندوق را نموده اید و معتقد بودید که در آن معجزه شده است چه خوب است که خودتان مثل طرفداران رقیب پیروزهم عقیده هستید که افتخاری بر اثر معجزه پیروز شده اند وگرنه کسی که فقط ۱۶ روز فرصت تبلیغ داشته توانسته باشد این همه قلبها را تسخیر نماید و در روز جمعه هم با نداشتن پول پیروز شود اما یک سوال چرا اجازه و تقاضا ندادید که از صندوق هایی که جنابعالی در آن رای معجزه آور بدست آورده اید را بازگشایی نمایند ؟ و…

آقای عاشوری، جنابعالی در انتهای نامه هم به اختلاف ۸۱ رای خود اشاره داشته اید . بنده بخاطر همین سطحی نگری که در این نامه شده است احساس می کنم که شما از آن بی خبر هستید چون همانطور که شما بعنوان یکی از سیاستمداران باهوش می دانید که اختلاف شما ۸۱ هزار رای است نه ۸۱ رای چرا که شما از ۱۱۰ هزار رای تنها توانسته اید اعتماد فقط ۳۳هزار نفر را جلب نمایید و ۸۱هزار نفر به شما رای عدم اعتماد داده اند پس گفتن تنها ۸۱ رای حرف درستی نیست ..

در آخر خوب است همانند ادوار گذشته شکست در رقابت انتخاباتی را قبول نموده و با دادن پیام تبریک به منتخب مردم شهرستانهای فومن و شفت همانند گذشته ضمن احترام به مردم در سنگر دیگر برای آبادانی این دیار تلاش نمایید .

فاضل فاضل نیای فومنی -مدیرمسئول هفته نامه ۴دی


انتهای خبر/

اخبار مرتبط

26 دیدگاه

  1. حسن اسفند ۱۷, ۱۳۹۴ در ۸:۵۳ ب.ظ - Reply

    سلام قای فاضل نیا خیلی با عصبانیت نوشتید میگویید خیر پس شما(آقای عاشوری، جنابعالی در انتهای نامه هم به اختلاف ۸۱ رای خود اشاره داشته اید . بنده بخاطر همین سطحی نگری که در این نامه شده است احساس می کنم که شما از آن بی خبر هستید چون همانطور که شما بعنوان یکی از سیاستمداران باهوش می دانید که اختلاف شما ۸۱ هزار رای است نه ۸۱ رای چرا که شما از ۱۱۰ هزار رای تنها توانسته اید اعتماد فقط ۳۳هزار نفر را جلب نمایید و ۸۱هزار نفر به شما رای عدم اعتماد داده اند پس گفتن تنها ۸۱ رای حرف درستی نیست ..)درباره آقای افتخاری هم می تواند درست باشد که حدود ۸۰ هزلر به اش رای نداده اند

  2. محمدجواد اسفند ۱۷, ۱۳۹۴ در ۹:۲۹ ب.ظ - Reply

    سلام جناب فاضل نیا چرا نمیگویید طوری برنامه ریزی شده بود که فقط اتوبوس آقای عاشوری گرفته شود.از شما که مثلا یه سیاستمدار هستید بعیده. اگه واقعا شکست بدون تقلب بئد حتما حاج ناصر قبول میکرد.در اینکه شما طرفدار شخص خاصی هستید و به همین خاطر اینگونه سخن میگویید حرفی نیس ولی از ششما بعیده…

    • مهرداد اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۹:۳۰ ق.ظ - Reply

      آقای محمدجوادعزیز،نوشتید از ایشون این لحن بعیده….چرابعیده؟؟؟؟
      اتفاقاایشون گویایدطولایی در اینگونه سخن گفتن دارند…..

      • محمدجواد اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۴:۵۳ ب.ظ - Reply

        آقا مهرداد عزیز حالا مونده ما افرادی امثال اینها را بشناسیم.این دوره همراه یک نفرند و اگر دوره بعد برایشان منفعت شخصی نداشته باشد همراه یکی دیگر.وقتی نماینده از خود اختیاراتی نداشته باشد و چند تا رد صلاحیت باید براش تعیین تکلیف کنن نماینده مردم نمیشه.حاج ناصربا گرفتن حق مردم برمیگرده.

        • مهرداد اسفند ۱۹, ۱۳۹۴ در ۸:۲۱ ق.ظ - Reply

          وچه راحت بعضیها بازیچه دست این افراد دورو میشوند…موفق باشید

  3. محمدجواد اسفند ۱۷, ۱۳۹۴ در ۹:۳۴ ب.ظ - Reply

    همه خوب مییدانند همه کاندیدا ها خیلی خرج کردند.چون خودم شاهد بودم که روز انتخابات حامی یکی از کاندیداها که اتفاقا اون آقا حامی عاشوری هم نبود به همسایه ما پول پیشنهاد کرد.مظلوم نمایی بسه.ملت بچه نیستن که داداش.

  4. میلاد اسفند ۱۷, ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۱ ب.ظ - Reply

    اقای عاشوری تو به تالش ها ظلم کردی چه برسد گیلک دوران حیله و فریب تمام شد.افتخاری دلسوز است

  5. حامد اسفند ۱۷, ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۷ ب.ظ - Reply

    با عرض سلام
    جناب آقاي فاضلي متن نامه شما برخواسته از دل همه مردمان ديار گيلك و تالش مي باشد و يا به عبارت ديگر اگر از عدالت انتخاباتي در اين حوزه در ادوار گذشته از دوران آقاي شفيعي به بعد اتفاق مي افتاد هيچگاه ناصر عاشوري نماينده نبود

  6. مهرداد اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۸:۵۴ ق.ظ - Reply

    چنین لحن بی ادبانه وگستاخانه ای نشان از عقده درونی دارد…تاسف آوراست چنین لحن وچنین کلماتی از فردی که دست به قلم است یاادعای آنرادارد….
    خدایاعقیده مرااز عقده مت مصون بدار(زنده یاددکترشریعنی)

  7. مهرداد اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۸:۵۶ ق.ظ - Reply

    چنین لحن بی ادبانه وگستاخانه ای نشان از درونی پرازعقده دارد…تاسف آوراست چنین کلمات و چنین لحنی از فردی که ادعای اهل قلم بودن دارد….
    خدایاعقیده مراازعقده من مصون بدار(زنده یاددکتر شریعتی)

  8. مهرداد اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۹:۱۸ ق.ظ - Reply

    چنین لحن گستاخانه وکلمات بی ادبانه ومحاسباتی که خنده به لب می آورد، نشان از درونی پرعقده دارد….
    شرم آور است چنین متنی از فردی که ادعای دست به قلم بودن دارد…
    خدایا عقیده مرا از عقده من مصون بدار(زنده یاددکترشریعتی)

  9. مهرداد اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۹:۴۲ ق.ظ - Reply

    راستی آقای فاضل نیا، شماهمان کسی نیستسد که ۴ سال واندی قبل دفترروزنامه تان به دلیل اراجیف سیاسی بسته شده بود و برای حاج ناصرعاشوری بدو بدوها وفعالیتها کردید تا بعد انتخاب شدن در روزنامه شما را باز کنند؟؟؟؟
    امان از این دوروییها….به راستی که مردم کوفه باید لنگ بیندازند نزد افرادی چون شما به ظاهر دوست نماهای منفعت طلب مقطعی….

  10. پیمان اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۷ ب.ظ - Reply

    واقعابخاطرسطحی نگری بعضی ازدوستان متاسفم!!!!!بی سبب نیست که امثال عاشوری سالهاست دارن براین ملت حکومت میکنن..هرچی زوروستم سرهمین مردم میارن درکمال تعجب بازم باپول آرای همین مردم رو میخرن!!!!!به خودتون بیاین عزیزان..کمی به اون چیزی که داره دوروبرتون اتفاق میفته عمیقترفکرکنین

  11. پیمان اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۰ ب.ظ - Reply

    آقای مهرداد!!!! اگرخبرازدورویی ها-منفعت طلبی ها-ظلم وستم هاوخیانت هایی که کاندیدای موردعلاقه تون دراین چندسال درشفت وفومن مرتکب شدن داشتین هیچوقت سنگ عمروعاص هاومعاویه هارابه سینه نمیزدید!!

    • محمدجواد اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۴:۵۴ ب.ظ - Reply

      حق به حق دار میرسه.حاج ناصر برمیگرده.

    • مهرداد اسفند ۱۹, ۱۳۹۴ در ۸:۱۹ ق.ظ - Reply

      واقعا این آقای فاضل نیا رو می شناسید،ازگذشته ش مطلعید واز نوشته مغرضانه ش دفاع میکنید؟؟؟!!!!!
      درضمن ازگفته های شمااینطوربرمیادکه حاج ناصرروهم درست نمی شناسید واز خدمات ایشون اطلاعی ندارید و فقط روی احساس دارید حرف میزنید…احساس کاذب قدرتستیزی ….
      حاج ناصرعاشوری وجهه سیاسی گیلان هستن..لطفا دانش سیاسی تون رو افزایش بدید…

  12. وجدانی اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۳ ب.ظ - Reply

    سلام ،اگر آقای فاضل نیا در دوره قبل رییس اداره می شدند باز هم اینطور می نوشتند.

    • مهرداد اسفند ۱۹, ۱۳۹۴ در ۸:۲۴ ق.ظ - Reply

      من ایشون رواز نزدیک می شناسم……باقطعیت به شما جواب میدم هرگززززززز!!!!!!!!!

  13. حسن اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۱۰:۵۹ ب.ظ - Reply

    آقای فاضل نیا شده رسول جماعتی دوم. چون غم وغصه عاشوری دارد پیرش می کند

  14. ناشناس اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۶ ب.ظ - Reply

    آقای فاضل نیا مدارک موجوده چرا اقدام به ابطال نمیکنید

  15. ساسان اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۴ ب.ظ - Reply

    حاجی دست خیلیا را گرفته حالا ما باس دسته حاجی را بگیریم اتخابات یه آزمون اصل موضوع برمیگرده به درک و منطق مردم شاید خیلیا ازش دلگیرن از هزار تا دل نتونسته باشه ۱۰۰تاشا بدس بیار عوضش ۹۰۰تاشا بی درق بدس آورده به هر حال حق به حقدار میرسه

  16. ساسان از شفت اسفند ۱۸, ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۵ ب.ظ - Reply

    حاجی دست خیلیا را گرفته حالا ما باس دسته حاجی را بگیریم اتخابات یه آزمون اصل موضوع برمیگرده به درک و منطق مردم شاید خیلیا ازش دلگیرن از هزار تا دل نتونسته باشه ۱۰۰تاشا بدس بیار عوضش ۹۰۰تاشا بی درق بدس آورده به هر حال حق به حقدار میرسه

    • احسان اسفند ۱۹, ۱۳۹۴ در ۸:۲۰ ق.ظ - Reply

      حق با تویه دوست عزیز

  17. محمدجواد اسفند ۱۹, ۱۳۹۴ در ۱۲:۴۱ ب.ظ - Reply

    من به شما قول میدم حاج ناصر با گرفتن حق مردم و رو کردن تقلب دوباره برمیگرده.مطمئن باشید دوستان.این آقای فاضل نیا هم اگه این حرفا رو نمیزد سنگین تر بود.با این حرفا و بنرها و جشن های سوری نمیتونن خودتونو گول بزنید.مطمون باشید عاشوری نماینده هست.

  18. Bi nam اسفند ۲۲, ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۴ ب.ظ - Reply

    واقعا متاسفم واسه مردمی ک اینهمه خدمت حاج ناصر رو نادیده میگیرن و با گستاخی تمام همچین مطالبی رو میذازن شما حق نوشتن همچین نوشته ای رو نداشتید

  19. امیر هجرانی شاد تیر ۲, ۱۳۹۵ در ۱:۵۲ ب.ظ - Reply

    درود
    اگر دعوا بین دو سرباز باشد مقصر معنا ندارد هر دو زندانی میشوند !!
    دوستدارتان امیر

  1. هفته دفاع مقدس گنجینه ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران است
  2. پیام مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس
  3. نخبگان امریکا از داشتن چنین رئیس‌جمهوری احساس شرم می‌کنند
  4. صدور اولین مجوز اعمال معافیت های مالیات بر عوارض ارزش افزوده برای فعالان اقتصادی در منطقه ویژه بندری آستارا
  5. اصل خانواده مورد تهاجم قرار گرفته است/ مراسم تکریم بازنشستگان شهرداری مناسب نبود /نامگذاری یکی از میادین رشت بنام شهدای بسیج رسانه
  6. تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ حماسی و عاشورایی است
  7. تاکید مدیرکل میراث فرهنگی گیلان بر تدوین بسته های جدید سفر در حوزه گردشگری مذهبی
  8. برگزاری همایش بزرگ سوپر مارکت های رشت با عنوان “سوپرمارکتی به وسعت ۶۰۰۰ متر مربع”
  9. تیم داماش گیلان به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می رود
  10. آزار زن جوان در جاده‌ خاکی
  11. “حق شناس ” قهرمانی بومی در مدیریت استان
  12. باندهای واسطه ای پشت پرده برنج‌های تقلبی/سالانه ۲میلیون‌و۸۰۰تن برنج در کشور مصرف می‌شود / منشاء برنج‌های تقلبی توسط اتحادیه برنج مشخص شود
  13. معیارهای وزارت کشور در پیشنهاد گزینه های استانداری به دولت کاملاً شفاف است
  14. نمره منفی یکی از ابزارهای پلیس برای جلوگیری از ارتکاب تخلفات است
  15. در روزها و شب های عزاداری سرورشهیدان ، امام حسین (ع) از ظروف یک بار مصرف پلاستیکی استفاده نکنیم
  16. کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه ای در صومعه سرا
  17. از غرفه های برتر نمایشگاه عرصه مستقیم کالای پاییزه تقدیر شد
  18. ابراز خرسندی پدر شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا از افتخار آفرینی قهرمانان کاراته گیلان
  19. رشد چشمگیر ترانزیت کالا از بندر انزلی/ افزایش ۱۴۱ درصدی مواد نفتی در بندرانزلی
  20. واردات برنج های آلوده ادامه دارد/مردم از خرید برنج آلوده هندی و پاکستانی بپرهیزند